Werken bij

Werken bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO)

NMO is een nieuwe organisatie met bevlogen professionals op de werkgebieden van onderzoek, data science en privacy in de wereld van media and marketing. Er wordt veel kennis gedeeld. Een medialandschap in beweging betekent dat NMO en de onderzoeken zich continu zullen aanpassen aan de veranderende wensen van de markt. Dit betekent dat de manier van werken en werkcultuur heel dynamisch is.

NMO kent een hybride manier van werken, waarbij het kantoor een belangrijk centrum vormt. Het is vooral een plek om elkaar te ontmoeten en samen te werken. Het is ook de plek waar de vele commissies rondom het NMO (o.a. expertgroepen en bestuur) elkaar ontmoeten. We delen het kantoor met andere bedrijven uit het media-ecosysteem, zoals: Screenforce, Audify, VINEX en het Platform Media-Adviesbureaus (PMA). Je zou het misschien zelfs het epicentrum van de media in Nederland kunnen noemen. O ja, en voor sommigen zal het uitzicht op de Johan Cruijff Arena, het AFC Ajax trainingscomplex “De Toekomst” én de Ziggo Dome een plezierige bonus zijn.

Er is verder een intensieve samenwerking met gerenommeerde, wereldwijd opererende onderzoeksbureaus: Kantar, Ipsos en Nielsen. Collega’s komen regelmatig bij elkaar over de vloer. Dat geldt ook voor de afnemers van de (crossmediale) data: van de publieke omroep tot vele commerciële mediabedrijven.

Ben je nieuwsgierig geworden naar werken bij NMO?

We zijn continu op zoek naar talent om ons team te versterken. Open sollicitaties juichen we daarom van harte toe. Dat geldt ook voor sollicitaties naar meewerkstages op het gebied van marketing, communicatie, data en HR.

We hebben momenteel de onderstaande vacatures:

Data analist
Informatie en communicatiespecialist
Technical implementation consultant

Het delen van je motivatie en cv en natuurlijk het stellen van vragen kan via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

© 2022 Nationaal Media Onderzoek | Privacy Statement