Skip to main content
Home
Initiatiefnemers
Onderzoek
Nieuws
NMO Algemeen
NMO Mediatrends
NMO Printonderzoek
NMO Consumentenonderzoek
NMO Luisteronderzoek
NMO Kijkonderzoek
NMO Online Bereiksonderzoek
NMO OOH
NMO Crossmedia
Werken bij
English
Contact
Home
Initiatiefnemers
Onderzoek
Nieuws
NMO Algemeen
NMO Mediatrends
NMO Printonderzoek
NMO Consumentenonderzoek
NMO Luisteronderzoek
NMO Kijkonderzoek
NMO Online Bereiksonderzoek
NMO OOH
NMO Crossmedia
Werken bij
English
Contact
Nieuws -
NMO Crossmedia
NMO kiest Nielsen voor uitvoering van crossmedia monitoring
04 augustus 2022
Nationaal Media Onderzoek (NMO), dat de belangen van de Nederlandse media-industrie behartigt, en Nielsen (NYSE: NLSN) kondigen vandaag een vijfjar...
NMO start tender voor integratie bereiksonderzoeken
12 juli 2022
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) bevindt zich in de opbouwfase. In eerste instantie worden alle afzonderlijke bereiksonderzoeken vernieuwd en ve...
Crossmediaal inzicht in gedrag mediagebruiker, op een veilige manier
28 juni 2021
In het Cross Media Café ‘Media en bereik: datazaken’ van 22 juni ging moderator Monique van Dusseldorp in gesprek met verschillende organisaties ov...
Crossmediale monitoring en rapportage van content en reclame
18 mei 2021
De organisaties voor bereiksonderzoek in Nederland publiceren gezamenlijk een Request for Proposal (RfP) voor media monitoring binnen het nieuwe Na...