Skip to main content
Home
Initiatiefnemers
Onderzoek
Nieuws
NMO Algemeen
NMO Mediatrends
NMO Printonderzoek
NMO Consumentenonderzoek
NMO Luisteronderzoek
NMO Kijkonderzoek
NMO Online Bereiksonderzoek
NMO OOH
NMO Crossmedia
Werken bij
English
Contact
Home
Initiatiefnemers
Onderzoek
Nieuws
NMO Algemeen
NMO Mediatrends
NMO Printonderzoek
NMO Consumentenonderzoek
NMO Luisteronderzoek
NMO Kijkonderzoek
NMO Online Bereiksonderzoek
NMO OOH
NMO Crossmedia
Werken bij
English
Contact
Nieuws
Eerste volledige NMO-dataset is een feit
29 september 2022
Nadat eerder Mediatrends 2021 werd gepresenteerd en het eerste kwartaal printbereik, kwam deze maand het eerste volledige jaar van de nieuwe ‘NMO P...
Ton Schoonderbeek en Patricia Sonius gaan Nationaal Media Onderzoek leiden
30 augustus 2022
Ton Schoonderbeek en Patricia Sonius gaan vanaf heden het ambitieuze en wereldwijd unieke crossmediale onderzoek naar een volgende fase brengen en ...
NMO Summer Update
11 juli 2022
Op 7 juli vond de NMO Summer Update plaats. Hoe gaat het Nederlandse mediabereiksonderzoek op termijn de huidige meetstandaarden voor lezen, luiste...
Brede lancering NMO
19 april 2021
Afgelopen donderdag vond de lancering plaats van het nieuwe crossmediale bereiksonderzoek NMO. Het Nationaal Media Onderzoek - zoals het onderzoe...
Nationaal Media Onderzoek gaat van start
31 maart 2021
Na een intensief tenderproces zijn Kantar en Ipsos door SKO, NLO, NOM en VINEX geselecteerd om het nieuwe geïntegreerde bereiksonderzoek op te zett...
Onderzoek brengt kijken, lezen en luisteren samen
02 juli 2018
Op 2 juli 2018 hebben de organisaties voor bereiksonderzoek in Nederland gezamenlijk een Request for Proposal (RfP) gepubliceerd voor de opzet en u...