Skip to main content

Forse uitbreiding aantal mediamerken NMO Online

NMO Online, dé standaard voor het rapporteren van bereik van websites en apps, is sinds de lancering van fase 2 op 8 mei 2025 enorm uitgebreid met nieuwe merken. Zo groeit de lijst elke maand en zitten we nu op 273 merken met 435 websites en apps. In de afgelopen periode zijn de volgende merken toegevoegd (in alfabetische volgorde):

• AH
• BBC
• Blendle
• Blogger
• Bluesky
• Body & Fit
• Bookchoice
• CANAL+
• Clubhouse
• Daily Mail
• Disneyland Paris
• Electronic Arts
• FavorFlav
• Firefox
• Happn
• HelloFresh
• Issuu
• Nextdoor
• Playstation
• Rakuten
• Samsung
• Simpel
• Simyo
• Soundcloud
• Spotify
• Telsell
• Temu
• The Weather Channel
• Thuisbezorgd
• Vindet
• Vodafone
• Wordpress
• Zoom

Nieuwe deelnemende publishers per 1 september zijn: Kompas publishing (Datumprikker, Viva, Weer.nl, Kekmama, Startpagina), PXR (VI, VoetbalPrimeur, Bright), Bindinc (TVGids), Audax (Vriendin, Weekend, Sant, Party, Royalty). De implementatie van deze partijen is in volle gang.