De eerste publicatie onder de vlag van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) is een feit. Op maandag 6 december 2021 zijn de bereiksresultaten van NMO Print & Merken Monitor 2021-III (NPMM 2021-III) gepubliceerd. Deze publicatie bevat printbereiksresultaten van landelijke en regionale dagbladen en magazines op basis van de veldwerkperiode Q3 2020 t/m Q2 2021. Hiernaast zijn het digitale dag-, week-, en maandbereik van NOBO-merken uit Q2 2021 in de publicatie opgenomen. Verder bevat de publicatie merkbereik voor merken die zowel een printcomponent als een digitale component in NOBO hebben.
De bereiksresultaten van NPMM 2021-III zijn op te vragen in het NOM Dashboard.
Voor diegenen die recht hebben op de NOM bereiksdocumentatie is de volgende informatie over NPMM 2021-III beschikbaar: Resultaten, Merkenlijst, Onderzoeksverantwoording, Q&A.
Klik hier om in te loggen in het NOM Dashboard.
Klik hier om in te loggen op de NOM website voor meer bereiksdocumentatie
Klik hier voor NPMM 2021-III Ranking mediamerken
NOM Dashboard
NOM dashboard is een gebruiksvriendelijke tool die toegang biedt tot alle beschikbare informatie over nieuwsmedia, magazines, vaktijdschriften en HAH-kranten. Alle leden / afnemers van NOM krijgen toegang tot de gedetailleerde informatie over nieuwsmedia, magazines en vaktijdschriften en HAH-kranten. Een abonnement is aan te vragen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.