Skip to main content

Nieuwe publicatie: NPM-DGM-HAH 2 jaar 2025

NMO publiceert op 25 september 2025 NPM-DGM-HAH 2 jaar 2025 (NMO Print Monitor – Doelgroep Monitor – HAH-kranten 2 jaar 2025) met daarin nieuwe bereikscijfers van de huis-aan-huiskranten, landelijke en regionale dagbladen en magazines, gekoppeld met variabelen van de NMO Doelgroep Monitor. De veldwerkperiode van het onderzoek beslaat twee kalenderjaren: Q1-2023 t/m Q4-2024.

De softwarebureaus leveren het mediaplanningsbestand van NPM-DGM-HAH 2 jaar 2025 uit aan de markt. De topline resultaten van de 213 gemeten HAH-kranten kunt u vinden op het online platform nmodata.nl. Voor meer informatie over dit onderzoek: log in op de NMO-website

De bereikscijfers van de huis-aan-huiskranten worden één keer per jaar gepubliceerd. Deze kranten vormen een massamedium: 10,8 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder leest wel eens een huis-aan-huiskrant. In de Infographic vindt u meer interessante resultaten over de huis-aan-huis-kranten.

Infographic Huis-aan-huis-kranten