NMO publiceert vandaag NPM-DGM-HAH 2 jaar 2024 (NMO Print Monitor – Doelgroep Monitor – HAH-kranten 2 jaar 2024) met daarin nieuwe bereikscijfers van de huis-aan-huiskranten, landelijke en regionale dagbladen en magazines, gekoppeld met variabelen van de NMO Doelgroep Monitor. De veldwerkperiode van het onderzoek beslaat twee kalenderjaren: Q1-2022 t/m Q4-2023.
De softwarebureaus leveren het mediaplanningsbestand van NPM-DGM-HAH 2 jaar 2024 uit aan de markt. De topline resultaten van de 210 gemeten HAH-kranten kunt u vinden op het online platform nmodata.nl. Voor meer informatie over dit onderzoek: log in op de NMO-website.
De bereikscijfers van de huis-aan-huiskranten worden één keer per jaar gepubliceerd. Deze kranten vormen een massamedium: 10,7 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder leest wel eens een huis-aan-huiskrant. In de Infographic vindt u meer interessante resultaten over de huis-aan-huis-kranten.